Terugroepacties en updates
Met terugroepacties en productupdates worden niet alleen eventuele veiligheidsproblemen opgelost, maar wordt ook de kwaliteit van onze producten op de lange termijn en uw ervaring van het rijden in een Honda verbeterd. Daarom raden we u altijd ten zeerste om gehoor te geven aan deze terugroepacties en om productupdates te laten uitvoeren. We adviseren u bovendien om altijd contact op te nemen met uw Honda-dealer als u wilt weten of er terugroepacties zijn. Houd daarnaast ook deze pagina in de gaten voor regelmatige updates.
Wat is een terugroepactie?
Een terugroepactie wordt aangekondigd omdat een fabrikant zich zorgen maakt over een mogelijk defect dat de veiligheid in gevaar kan brengen. Zo kan er een probleem zijn met een functie, het ontwerp of de constructie van een product, waarbij het risico bestaat dat de gebruiker er ernstig letsel door kan oplopen.
Wat is een productupdate?
Productupdates zijn niet bedoeld om een veiligheidsprobleem op te lossen. Doordat technologische ontwikkelingen nooit stil staan, kan het voorkomen dat een fabrikant nieuwe onderdelen of processen ontwikkelt die de algehele kwaliteit van een bestaand product kunnen verbeteren.
Online controle
Vul het onderstaande formulier in om te controleren of er terugroepacties zijn en of er informatie is over updates voor uw product. Klik voor informatie over ons privacybeleid op de link in de voettekst van deze pagina.