Taal Sluiten

Klik om taal te wijzigen

LAAT VAN U HOREN

Wat kunnen wij vandaag voor u doen?

We willen dat u denkt: “wat een geweldige klantenservice” – en we zullen er alles aan doen om dat te bereiken. We horen graag van u.

Zo kunt u ons bereiken:

Honda Motor Europe Ltd. Belgian Branch
Customer Relations
Wijngaardveld 1
B-9300 Aalst

Customer Relations:
cco@honda-eu.com
00800 7007 0000

Partijen kunnen zich richten tot de Verzoeningscommissie Automoto (Jules Bordetlaan 164, 1140 Brussel - tel: +32 2 778 62 47 - fax: +32 2 778 62 22 - e-mail: info@verzoeningautomoto.be, website: https://verzoeningautomoto.be/) met het oog op het vinden van een minnelijke oplossing in geval van een geschil.

Klokkenluiders

Honda Motor Europe Limited neemt klokkenluiders zeer serieus. Als u zich zorgen maakt over een van de onderstaande punten, gebruik dan de HME Speak Up klokkenluidersdienst op HondaMotorEurope Speak Up (deloitte-halo.com). Meldingen zijn volledig vertrouwelijk en u bent niet verplicht uw identiteit te onthullen, tenzij u ervoor kiest dit te doen.

HME Speak Up is bedoeld voor het doen van meldingen met betrekking tot onderstaande zaken:

  • Pesten
  • Omkoping/corruptie
  • Schending van filosofie/gedragscode/procedure
  • Belangenverstrengeling
  • Discriminatie
  • Fraude
  • Gezondheid/veiligheid/milieu
  • Seksuele intimidatie en aanranding
  • Wangedrag
  • Diefstal
  • Andere ernstige overtredingen.

 

Als u nog andere vragen hebt over de service en hoe deze werkt, kunt u een e-mail sturen naar euhalosupport@deloittece.com

 

Gebruik HME Speak Up niet als u een probleem hebt met product of dienst van Honda.  HME Speak Up reageert niet op problemen met producten of diensten en onderzoekt deze ook niet.  In plaats daarvan kunt u de onderstaande contactgegevens gebruiken.

Vragen over of problemen met producten/diensten van Honda
Als u een probleem of vraag hebt met betrekking tot een product of dienst van Honda, neem dan geen contact op met HME Speak Up.  In plaats daarvan kunt u contact opnemen met de dealer bij wie de producten of diensten zijn gekocht, het Honda Customer Contact Center of de Honda pechhulp, met behulp van de gegevens die op deze webpagina staan vermeld (scroll door deze pagina). 

 

Sending commercial ideas to Honda

Are you considering sending Honda an idea for a product or another commercial concept? Please read this information first.