Taal Sluiten

Klik om taal te wijzigen

Yūshū

Een eerbetoon aan Honda-verdelers die de hoogste klanttevredenheid bieden.

Honda-verdeler mag Yushu-prijs in ontvangst nemen.

Yūshū betekent Uitmuntendheid

Klanttevredenheid is altijd de kern geweest van wat we doen bij Honda, en feedback krijgen van onze klanten helpt onze verdelers om aan de behoeften van de klant te voldoen en de verwachtingen te overtreffen. We hebben Yūshū geïntroduceerd ter ere van verdelers die dit het beste doen.

Yūshū is een vorm van erkenning voor Honda-verdelers in heel Europa die een uitmuntende klanttevredenheid bieden.

Logo Yushu-prijs

Soorten awards en categorieën

Verdelers hebben de kans om een van de twee prijzen in de wacht te slepen: Sales of Aftersales. Sales is gericht op de aankoopervaring van de klant en Aftersales is gericht op de service-ervaring van de klant.

Voor elke prijs zijn er twee categorieën:

Winnaar: Verdelers met de hoogste klanttevredenheid.
Zeer lovenswaardig: Verdelers die de sterkste verbetering in klanttevredenheid hebben laten zien.

SALES WINNAARS AFTERSALES WINNAARS

Bedank uw verdeler

Heeft u een goede ervaring gehad met een aankoop of onderhoud bij uw Honda-verdeler? Vraag de volgende keer dat u er bent hoe u een klanttevredenheidsonderzoek kunt invullen.