Yūshū
Een eerbetoon aan Honda-verdelers die de hoogste klanttevredenheid bieden.
Yūshū betekent Uitmuntendheid
Klanttevredenheid is altijd de kern geweest van wat we doen bij Honda, en feedback krijgen van onze klanten helpt onze verdelers om aan de behoeften van de klant te voldoen en de verwachtingen te overtreffen. We hebben Yūshū geïntroduceerd ter ere van verdelers die dit het beste doen.
Yūshū is een vorm van erkenning voor Honda-verdelers in heel Europa die een uitmuntende klanttevredenheid bieden.
Soorten awards en categorieën
Verdelers hebben de kans om een van de twee prijzen in de wacht te slepen: Sales of Aftersales. Sales is gericht op de aankoopervaring van de klant en Aftersales is gericht op de service-ervaring van de klant.
Voor elke prijs zijn er twee categorieën:
Winnaar: Verdelers met de hoogste klanttevredenheid.
Zeer lovenswaardig: Verdelers die de sterkste verbetering in klanttevredenheid hebben laten zien.
Yūshū winnaars
Bedank uw verdeler
Heeft u een goede ervaring gehad met een aankoop of onderhoud bij uw Honda-verdeler? Vraag de volgende keer dat u er bent hoe u een klanttevredenheidsonderzoek kunt invullen.