Taal Sluiten

Klik om taal te wijzigen

CMX1100 Rebel

Er zit een Rebel in ieder van ons.

Drie Honda's CMX1100 Rebel in een gebouw.


Het gaat niet alleen om waar je bent geweest. Maar ook om waar je naartoe gaat. En de nieuwe CMX1100 Rebel is gebouwd om je daar te brengen in een unieke, street cruising stijl. De karaktervolle tweecilindermotor heeft meer pit en pikt krachtig op vanaf lage toeren tot in het middengebied. Een ruimere zithouding - het stuur is verhoogd en meer naar de rijder gericht, de voetsteunen zijn naar voren geplaatst en het zadel is 10 mm hoger - zorgt voor een comfortabelere en zekerdere zithouding. En een helder nieuw 5-inch TFT-scherm, met Honda RoadSync smartphone connectiviteit, houdt je volledig op de hoogte terwijl je aan het rijden bent.

Model op een Honda CMX1100 met vooraanzicht in de stad.

Lang, laag en mooi

De CMX1100 Rebel is ook slank.

Met een zadelhoogte van 710 mm voor eenvoudige controle bij lage snelheden en gemakkelijk bereik op de grond. En de details kloppen precies. Boven het gespierde motorblok zit een schelpvormige 13,6 liter randloze brandstoftank. De voor- en achterspatborden zijn gemaakt van 1 mm dik staal en gemonteerd op gegoten aluminium. De ronde koplamp is een echte klassieker in het motorfietsontwerp, maar heeft ook een moderne twist. De vier heldere LED-lampjes definiëren de Rebel-stijl, net als de LED-richtingaanwijzers en het heldere achterlicht. De CMX1100 is ook een motor die geproportioneerd is om er net zo goed uit te zien met een rijder in het zadel - want dat is ook belangrijk.

Model op een Honda CMX1100 met vooraanzicht in de stad.

Gecontroleerde Kracht

En Gecontroleerde Kracht.

Je houdt de krachtige motor van de CMX1100 Rebel stevig in je rechterhand dankzij geavanceerde elektronica die elke draai aan het gashendel tot een onvervalst plezier maakt, zonder onnodig in te grijpen. Throttle By Wire biedt drie standaard rijmodi - Standard, Sport en Rain - die zijn verfijnd voor betere prestaties, naast geoptimaliseerde Honda Selectable Torque Control (HSTC) en Wheelie Control. Bovendien kun je naar wens het vermogen aanpassen, inclusief de kracht en het afremmen van de motor, in de User-modus. We hebben ook de optionele Dual Clutch Transmission (DCT) met zes versnellingen geüpgraded voor soepeler starten en stoppen en makkelijker U-bochten nemen bij lage snelheden.

Model vanaf de zijkant kijkend naar de Honda CMX1100 in de stad.

Rauwe Stijl

Ontworpen voor de rit.

Het stalen frame maakt gebruik van 35 mm buizen om de lange en lage bobber-look te creëren, samen met de heavy duty swingarm met een diameter van 50,8 mm. Maar vergis je niet, deze motor is gemaakt om op te rijden en te bewonderen. Dus we hebben wat aanpassingen gedaan aan de rijpositie op basis van feedback van mensen die er echt verstand van hebben: Rebel-eigenaren. Het stuur is 28 mm naar achteren verplaatst en 12 mm verhoogd. De voetsteunen schuiven 50 mm naar voren en het zadel - met nieuw hoogwaardig urethaanschuim - is 10 mm dikker voor een (nog steeds lage) zithoogte van 710 mm. Het resultaat? Veel meer ruimte voor verschillende rijderslengtes en een meer ontspannen rit, met meer comfort en controle.

Cruise in Stijl

Kijk eens heel goed rond en kies de jouwe.

Sleep om te draaien Sleep om te draaien

Disclaimer - De afbeeldingen op de pagina bevatten modellen met niet-Europese specificaties en een kleurstelling die in Europa niet verkocht wordt.