Taal Sluiten

Klik om taal te wijzigen

CBR600RR

Maak de racer in je wakker

CBR600RR op circuit bij zonsondergang.


Geboren op het racecircuit. Opgevoed voor de openbare weg. De nieuwe CBR600RR is een vlijmscherp, door HRC ontwikkelde supersportmotor met een fenomenale viercilinder en een wendbaar, scherp sturend chassis. Zijn elektronica en aerodynamica ontleent hij rechtstreeks van de RC213V-S-motorfiets op MotoGP-niveau. Op zoek naar ultieme controle? Dan moet je hier zijn.


Sluiten

CBR600RR zijaanzicht statisch in circuitgarage.

Prestaties Uit De Racestal

14.250 tpm aan pure adrenaline stroomt door je bloed wanneer je het piekvermogen van 89 kW (119 pk) en gierende topsnelheid ervaart. Het piekkoppel van 63 Nm kent een brede inzetbaarheid voor een soepel vertrek uit de scherpste bochten. De 44 mm gasklephuizen voeden de fijnzinnig afgestelde inlaatpoorten, wat zorgt voor de meest vloeiende benzinestroom bij hoge toeren. De cilinderkop, het klepmechanisme en de kleptiming zijn perfect op elkaar afgesteld. Als wegmotor is het motorblok ook EURO5- en OBD2-2-conform.

CBR600RR zijaanzicht statisch in circuitgarage.

MotoGP-niveau

Ziet er bliksemsnel uit. En dat is 'ie ook. De CBR1000RR-R Fireblade was ons uitgangspunt toen het designproces van de CBR600RR van start ging. En hij snijdt ook net zo scherp door de wind bij hoge snelheid. Aangezien de RC213V-S de basis vormde voor de Fireblade, is het eindresultaat een agressief vormgegeven voorzijde die de windweerstand vermindert, voorzien van winglets aan de kuip die voortdurend downforce genereren. Op de weg of op het circuit: je bent altijd in het voordeel. Want deze motor komt uit een race-dynastie.

CBR600RR zijaanzicht statisch in circuitgarage.

Vlijmscherp wendbaar chassis

Je wilt het. De CBR600RR doet het. Dat voel je des te meer wanneer je van bocht naar bocht gaat. Het rijklare gewicht bedraagt slechts 193 kg. Het aluminium twin-spar frame houdt het gewicht van de benzine laag voor optimale massacentralisatie. Het motorblok bevindt zich dicht bij het zwaartepunt, wat zorgt voor onmiddellijke reactie op de gegeven stuurinput. De volledig instelbare ophanging - Showa 41 mm Big Piston USD voorvork en Pro-Link achterschokdemper - en aluminium swingarm zorgen voor een nauwgezet gripgevoel op het scherpst van de snee. De radiaal gemonteerde vierzuigerremklauwen vooraan leveren ongeziene remkracht.

CBR600RR zijaanzicht statisch in circuitgarage.

Geavanceerde rijtechnologie

Bochten bedwingen draait om snelheid controleren. En daar blinkt het elektronicapakket van de CBR600RR in uit. Op MotoGP-niveau. Het throttle-by-wiresysteem en een zes-assige IMU geeft de mogelijkheid om het vermogen op vijf niveau's in te stellen, en de motorrem op drie niveau's. Honda Selectable Torque Control (HSTC) op negen niveau's zorgt voor natuurlijke feedback en controleert de grip op het achterwiel. Bochten-ABS, een slipperkoppeling en de elektronische stuurdemper (Honda Electronic Steering Damper of HESD) geeft je het zelfvertrouwen om vol overgave de bocht in te duiken.

Puur supersport-DNA

Viercilinder-in-lijn

600 cc

Maximaal vermogen

89 kW

Maximaal koppel

63 Nm

Rijklaar gewicht

193 kg

CBR600RR met rijder op circuit in de bocht.
CBR600RR dynamisch shot zijkant met rijder op circuit

Zoek de rode zone op

Verken de rode zone. Voel en hoor het vermogen. En doe dat keer op keer. Dit is supersport.

Luidspreker
Sleep om te draaien
Aan het laden
  • Matte Ballistic Black Metallic Standaard
  • Grand Prix Red Standaard
*

Honda Motorfietsen App.

Ontwerp eigenhandig je favoriete Honda via de Honda Motorcycles Europe app. Het is doodeenvoudig. Kies de gewenste motor en kies een kleur. Bekijk dan hoe je ontwerp er uitziet in je eigen garage dankzij de AR-functie. Een geïntegreerde catalogus met accessoires maakt het je mogelijk om de onderdelen toe te voegen die je wil. En ook het Honda Motorcycles Europe YouTube-kanaal, met daarop een fraaie videogallerij, maakt nu deel uit van de app.

Download voor iOS Download voor Android