Taal Sluiten

Klik om taal te wijzigen

CMX500 Rebel

Jouw persoonlijkheid vormgegeven

CMX500 Rebel driekwart vooraanzicht in stedelijke omgeving


Jouw motor? Dat ben jij. Het is een verlengstuk van je ziel. Daarom bouwden we de CMX500 Rebel. Deze afgewogen balans tussen ruig, old-school karakter en eigentijds design maakt indruk dankzij het laaggezeten frame en de A2-compatibele tweecilinder die bulkt van het pit en koppel. Sommige dingen maakten we nog beter, zoals de positie van het stuur en een zadel dat comfortabeler zit. Verder bestaat het stijlvolle voorspatbord nu uit geverfd staal. En wie op zoek is naar de meest gewaagde uiting van individualiteit is er de street custom-gestylede CMX500 Rebel S-edition.

CMX500 Rebel zijaanzicht voor een café.
Honda CMX500 Rebel met mannelijke rijder op de weg.

Street Custom Cool

Eenvoud. Ruig. Twee woorden om de Rebel en zijn stijl te definiëren.

Je zit stevig in het zadel dankzij de dikke banden en het laaggezeten bobber-silhouet dat afgewerkt wordt met de steil geplaatste 11,2 l benzinetank. Deze motor is dan ook ontworpen om er net zo goed uit te zien mét rijder als geparkeerd. Zijn minimalistische vorm benadrukt zijn eigen, natuurlijke individualiteit vanuit elke hoek. Het stalen frame is design op z'n best. Net als de vier LED-koplampen, de ronde koplamp en de compacte richtingaanwijzers. Een finishing touch? Die vind je bij de 2-1 uitlaat die zich best laat omschrijven als de Shotgun. Compleet met een captiverende sound, zoals het zou moeten.

CMX500 Rebel met twee rijders

Vertrouwen onderweg

Perfect voor A2-rijders. En, eerlijk gezegd, voor iedereen op zoek naar puur tweewielerplezier...

 

Het hart van elke motorfiets, dat is het motorblok. En de CMX500 Rebel heeft een prachtexemplaar. Een vloeistofgekoelde parallel-twin die uitpakt met een koppelrijke prestatie en een soepele gasrespons. Daarbij zorgt de assist-/slipperkoppeling voor een moeiteloze bediening van de koppeling. Perfect voor in de stad en bij het snel opschakelen. Dankzij het laaggezeten design van het frame hanteer je de motor probleemloos zelfs aan loopsnelheid. Het zadel, op slechts 690 mm hoogte, zorgt er daarbij voor dat je voeten gemakkelijk aan de grond kunnen. De naturelle, rechtop rijpositie zet je overtuigend in controle van de motorfiets. De harmonieuze en ergonomische plaatsing van het stuur, het zadel en de voetsteunen zorgt voor zelfvertrouwen onderweg.

Europese specificaties & kleurstellingen

Kijk eens heel goed rond en kies de jouwe.

Sleep om te draaien Sleep om te draaien

Disclaimer - De afbeeldingen op de pagina tonen soms 500 cc- en 300 cc-modellen met niet-Europese specificaties. In Europa is enkel het 500 cc-model beschikbaar met passagierszadel en de wettelijk vereiste veiligheidsvoorzieningen. De getoonde afbeeldingen zijn eveneens een combinatie van het huidige model en dat van vorig jaar.