Yūshū
Een eerbetoon aan Honda-dealers die de hoogste klanttevredenheid leveren.

Yūshū betekent uitmuntendheid
Klanttevredenheid is altijd de kern geweest van wat we doen bij Honda. De feedback die we krijgen van onze klanten, helpt onze dealers om aan de behoeften van de klant te voldoen en de verwachtingen te overtreffen. Om de dealers te eren die hier het beste in zijn, introduceerden we de Yūshū.
Yūshū is een erkenningsregeling waarmee Honda Europese retailers huldigt die uitmuntende klanttevredenheid laten optekenen.

Soorten awards en categorieën
Retailers maken kans op een van de twee awards: verkoop of aftersales. Verkoop richt zich op de koopervaring van de klant. Na Verkoop is gericht op de onderhoudservaring van de klant.
Voor elke award zijn er twee categorieën.
Winnaar: Retailers met de hoogste klanttevredenheid.
Aangeprezen: Retailers die de sterkste verbetering in klanttevredenheid hebben laten zien.
Yūshū-winnaars
Bedank je retailer
Heb je een goede ervaring gehad met een aankoop of onderhoud bij jouw Honda-dealer? Vraag dan de volgende keer dat je er bent hoe je een klanttevredenheidsonderzoek kunt invullen.